وکالت تخصصی امور کیفری، خانواده و حقوقی

بررسی مشکلات حقوقی و مشاوره با وکیل پایه یک در مورد مسائل حقوقی

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پاسخ وکیل پایه یک آنلاین به پرسش های حقوقی ملکی

در مقاله ی پاسخ وکیل پایه یک آنلاین به پرسش های حقوقی ملکی قرار است سوال هایی را که شما مطرح کرده اید درج کنیم و جواب های وکلای مجرب مجموعه را در زیر هر یک بنویسیم . با خواندن این سوال و جواب های حقوقی ملکی ممکن است به پاسخ پرسش های حقوقی ملکی خود برسید و یا در غیر اینصورت می توانید مسائل بیان شده را به اطلاعات عمومی خود بیفزایید . پس از مطالعه ی مقاله اگر باز هم سوالی در ذهن داشتید می توانید برای دریافت پاسخ مناسب و تخصصی خود ، سوال تان را در نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید .

پاسخ وکیل پایه یک آنلاین به پرسش های حقوقی ملکی

ادامه مطلب...
۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۴:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وکیل دادگستری

پاسخ وکیل پایه یک به پرسش های دیه

در نوشته پاسخ وکیل پایه یک به پرسش های دیه قصد داریم تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم. پاسخ های مطرح شده در این نوشته با استناد به گفته های وکلای مجرب می باشد. همچنین در مقالات مربوط به دیه به موارد قانونی موجود در قانون جمهوری اسلامی در رابطه با دیه پرداختیم. همچنین در صورتی که در این نوشته به طور کامل به سوال و یا سوالات شما عزیزان پاسخ داده نشده باشد می توانید با شماره تلفن های موجود بر روی سایت تماس بگیرید و با مشاورین با تجربه ما به گفتگو بپردازید.

پاسخ وکیل پایه یک به پرسش های دیه

ادامه مطلب...
۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وکیل دادگستری

سوء پیشینه به نقل از وکیل پایه یک شرق

در این مطلب که برای تان با عنوان سوء پیشینه به نقل از وکیل پایه یک شرق تهیه کرده ایم قرار است تا در مورد سوء پیشینه و نحوه ی دریافت گواهی عدم سوء پیشینه صحبت کنیم . با توجه به اینکه هر از چندگاهی از اصطلاحات هم معنی با این واژه استفاده می شود ، پس بهتر است با آن ها آشنا باشید . علاوه بر سوء پیشینه از سابقه ی کیفری و سوء سابقه نیز استفاده می شود . از نگاه حقوقی اصطلاح پیشینه به اوراقی اطلاق می شود که برای گذشته ی اتفاقی حاضر که در حال انجام است ، باشد .

سوء پیشینه

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وکیل دادگستری

بررسی جرائم پزشکی از نگاه وکیل پایه یک دادگستری

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی جرائم پزشکی از نگاه وکیل پایه یک دادگستری بپردازیم. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و اختراعاتی که در زمینه تجهیزات پزشکی وجود دارد، درصد خطای پزشکان تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است. اما در برخی از موارد همچنان شاهد بروز خطاهای پزشکی هستیم. در قانون نیز مجازات هایی برای پزشکان خطاکار در نظر گرفته شده است که بر اساس شدن مصدمه وارد شده و عمدی و یا غیر عمدی بودن آن مجازات هایی وجود دارد. در ادامه قصد داریم تا در این رابطه به بحث و گفتگو بپردازیم.

بررسی جرائم پزشکی از نگاه وکیل پایه یک دادگستری

ادامه مطلب...
۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وکیل دادگستری

انواع و اقسام دیه به گفته وکیل پایه یک حقوقی

در مقاله انواع و اقسام دیه به گفته وکیل پایه یک حقوقی می خواهیم در رابطه با انواع دیه  به بحث بپردازیم. در این مقاله قصد داریم انواع دیه را برای شما توضیح دهیم. همچنین در این مقاله می خواهیم در رابطه با موارد قانونی که دیه به آن ها تعلق میگیرد و امکان قصاص فرد خطا کار وجود ندارد نیز به بحث و بررسی بپردازیم. امروزه متاسفانه به دلیل وجود مشکلات اقتصادی، سیاسی و خانواده در جامعه، میزان خشونت افراد نیز افزایش یافته است. در صورتی که در این مقاله به طور کامل به سوالات شما پاسخ داده نشد می توانید با شماره تماس های موجود در سایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

انواع و اقسام دیه به گفته وکیل پایه یک حقوقی

ادامه مطلب...
۱۸ آذر ۹۸ ، ۲۱:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وکیل دادگستری

همه چیز درباره دیه به بیان وکیل پایه یک دادگستری

در مقاله ی همه چیز درباره دیه به بیان وکیل پایه یک دادگستری می خواهیم تا در مورد با دیه و هر آنچه که لازم است تا در مورد دیه بدانید با شما صحبت کنیم . در ایران قوانین و مقرارتی وجود دارد که همه آن ها بر پایه ی قوانین ذکر شده در اسلام و شرع نوشته شده اند . بر اساس مبانی اسلامی هیچ شخصی حق و اجازه ندارد تا به شخص دیگری آسیب برساند و در صورتی که اقدام به آسیب زدن به کسی نماید ، از قوانین اسلامی تخطی کرده است و باید جریمه و دیه ی آن را بپردازد . میزان جریمه بستگی به مقدار ضرری که به شخص وارد کرده است ، تعیین می شود .

همه چیز درباره دیه

ادامه مطلب...
۱۷ آذر ۹۸ ، ۲۱:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وکیل دادگستری

شرایط فسخ قرارداد اجاره به بیان وکیل پایه یک آنلاین

 

در این نوشته قرار است تا به نکاتی بپردازیم که در شرایط فسخ قرارداد اجاره به بیان وکیل پایه یک آنلاین دخیل هستند . فسخ قرارداد اجاره موقعی پیش می آید که یکی از طرفین قرارداد ، یعنی موجر یا مستاجر شرایطی را که در قرارداد ذکر شده است و بر سر آن توافق نموده اند را رعایت نکرده و نقض نماید که در اینصورت به فرد مقابل ، یعنی مستاجر یا موجر این حق داده می شود که فسخ قرارداد اجاره را اعلام نماید . به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که شرایط فسخ قرارداد اجاره می بایست پس از عقد قرارداد پیش آمده باشد نه قبل از آن .

شرایط فسخ قرارداد اجاره به بیان وکیل پایه یک آنلاین

ادامه مطلب...
۱۶ آذر ۹۸ ، ۲۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وکیل دادگستری

دعاوی کارگر و کارفرما به روایت وکیل پایه یک حقوقی

 

در این پست می خواهیم تا در مورد دعاوی کارگر و کارفرما به روایت وکیل پایه یک حقوقی حرف بزنیم . با عرض تاسف در کشور مان پس از این که زمان انجام پروژه به پایان می رسد و وقت تسویه حساب کارفرما با کارگر می شود ، مشکلات و مسائل ناراحت کننده ی زیادی ایجاد می شود که برای هیچ یک از طرفین قرارداد خوشایند نیست . در همین زمینه قصد داریم تا راه حل هایی را به شما ارائه دهیم که با بهره بردن از آن در صورت ایجاد هرگونه دعوی بین کارگر و کارفرما بتوانید به راحتی حق و حقوق خود را مطالبه نمایید .

دعاوی کارگر و کارفرما به روایت وکیل پایه یک حقوقی

ادامه مطلب...
۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
وکیل دادگستری

جرائم غیر قابل گذشت از دیدگاه وکیل پایه یک تهران

 

در این مطلب قرار است تا درباره ی جرائم غیر قابل گذشت از دیدگاه وکیل پایه یک تهران حرف بزنیم . جرائم غیر قابل گذشت به جرائمی گفته می شود که حتی اگر شاکی خصوصی رضایت دهد و رضایت را به دادگاه نیز اعلام کند ، ولی مرجع قضایی نمی تواند با استناد به رضایت شاکی از مراحل تعقیب و محاکمه ی فرد مجرم دست بکشد . اینگونه از جرائم احتیاجی به شاکی خصوصی ندارد . البته در صورت رضایت شاکی و یا عدم وجود شاکی ، مقام قضایی می تواند در هنگام صدور حکم مقداری تخفیف برای فرد در نظر بگیرد .

جرائم غیر قابل گذشت از دیدگاه وکیل پایه یک تهران

ادامه مطلب...
۱۳ آذر ۹۸ ، ۲۱:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وکیل دادگستری

قوانین تجدید نظر از نگاه وکیل دادگستری غرب

در نوشته قوانین تجدید نظر از نگاه وکیل دادگستری غرب می خواهیم تا در رابطه با قوانین تجدید نظر از نگاه کارشناسی و با لحنی عام فهم به بررسی قوانین بپردازیم. در برخی موارد احکامی صادر می شود که منجر به اعتراض افراد متضرر شده در آن جکم می شود. در این موارد افراد معترض می توانند از مقام قضایی بخواهند تا به بررسی مجدد پرونده بپردازد. در این صورت پرونده به دست قاضی دومی سپرده می شود و قاضی دوم به بررسی مجدد رای صادره بر اساس پرونده و افعال انجام شده، می پردازد. در صورتی که حکم صادر شده توسط قاضی اول اشکال و یا اشکالاتی داشته باشد، قاضی دوم رای جدیدی را در رابطه با پرونده صادر خواهد نمود.

قوانین تجدید نظر از نگاه وکیل دادگستری غرب

ادامه مطلب...
۱۲ آذر ۹۸ ، ۲۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وکیل دادگستری