پیدا کردن یک وکیل پایه یک معتبر این روزها خیلی کار سختی نیست  با گسترش بستر های ارتباطی شما میتوانید در کوتاهترین زمان و در نزدیکترین فاصله با وکیل پایه یک قرار بگیرید گره وکلای آسایش گستران این امکان را فراهم کرده است که در هر ساعت از شبانه روز با وکیل پایه یک برای پیگیری پرونده خود ارتباط برقرا کنید .

وکیل تهران

 

وکیل معاضدتی به چه کسی گفته می شود

وکیل معاضدتی به وکلایی گفته می شود، زمانی که افرادی در دعاوی حقوقی نیاز به وکیل داشته باشند ولی توانای تامین مالی بستن قرارداد با وکیل را ندارند با تشخیص اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری یکی از وکلای این کانون بصوت رایگان دفاع از حقوق این افراد را برعهده می گیرد .

وکیل اتفاقی به چه وکالتی گفته می شود

اما تعریف وکیل اتفاقی به چه معناست ؟ کسانی که تحصیلکرده حقوق هستند ولی پروانه وکالت نداشته باشند برای حل برخی مشکلات خانوادگی بستگان و نزدیکان خود با پرداخت هزینه و طی مراحل قانونی, می توانند از کانون صرفا برای یک موضوع خاص  پروانه وکالت موردی بگیرد, که به این امر وکیل اتفاقی که صرفا برای یک مورد کاری می باشد می گویند .

در چه مواردی وکیل از وکالت تعلیق می شود ؟

  • زمانی که وکیل تحت پیگرد انتظامی قرار بگیرد
  • زمانی که وکیل تحت پیگرد کیفری قرار بگیرد

تعهدات وکیل و موکل

وکیل و موکل نسبت به همدیگر تعهدات دارند ، اگر به جهت قصور وکیل خسارتی به موکل وارد شود وکیل قطعا مسئول خواهد بود ، وکیل می بایست در اقدامات خود مصلحت موکل و موکلین خود را در نظر بگیرد و از اختیارات سوئ استفاده نکند. اجرت وکیل و حق الوکاله او طبق توافقی که با موکل  دارد مشخص می شود . تعرفه حق الوکاله وکیل  پایه یک دادگستری براساس قوانین مصوب در هر پرونده می تواند متغیر باشد . و نحوه پرداخت آن نیز را طرفین توافق خواهند کرد.

تعهدات وکیل

تعهدات وکیل به موکل

ویژگی های وکیل خوب

وکیل خوب از نظر کانون وکلای دادگستری کشور وکیلی است که عمدتا خصوصیات زی را دارا باشد :

  • امانت داری یک از مهمترین خصوصیات یک وکیل خوب است
  • تعهد اخلاقی و حرفه ای در دفاع از موکل
  • صداقت با موکل
  • ساده سازی مسائل حقوقی پیچیده
  • روابط عمومی بالا در برخورد با مقام قضایی برگ برنده وکیل خوب است
  • داشتن معلومات و اطلاعات حقوقی بالا برای ورود به پرونده ها
  • مطالعه دقیق پرونده قبل از ورود

یک وکیل خوب در تعیین استراتژی برتر دفاع در پرونده های قضایی، آینده را از آن خود خواهد کرد

وکیل خانواده

وکیل خانواده عموما در پرونده های مربوط به مسائل خانواده که نیاز به حضور وکیل دارد می تواند وارد دعوی شود، دعاوی شامل :

مطالبه مهریه, مطالبه نفقه, مطالبه نفقه معوقه, دادخواست طلاق, طلاق توافقی, دادخواست الزام به تمکین, دادخواست منع اشتغال به کار زوجه, و … از جمله پرونده های مربوط به کمیسیون خانواده می باشد.

در این کمیسیون پرونده های حقوقی با حضور وکیل خانواده  برگزار می شود که خروجی این کمیسیون ها راهکار مناسب دفاعی برای پرونده مطروحه خواهد بود.

وکیل کیفری

وکیل کیفری به گروهی از وکلا گفته میشود که عموما در پرونده های کیفری بیشتری ورود کرده و اگاهی بیشتری نسبت به پرونده های کیفری می توانند داشته باشند . مجموعه پرونده های زیر در ضمره پرونده های کیفری قرار می گیرد که حضور یک وکیل کیفری با تجربه در این پرونده ها نتایج بهتر و عملکرد مناسبتری می تواند در بر داشته باشد .

قتل, چاقو کشی, سرقت, اختلاس, تجاوز, آدم ربایی, ضرب و شتم, کلاهبرداری, سرقت و کلاهبرداری رایانه ای

وکیل حقوقی

وکیل حقوقی عمدتا فعالیت خود را در حوزه حقوقی و مسائل مالی متمرکز می کند و به قوانین این حوزه اشراف بیشتری خواهد داشت .

الزام به ایفای تعهدات قراردادی, مطالبه وجه, چک و سفته, فسخ معاملات, الزام به تنظیم سند رسمی ملک یا خودرو ، از جمله پرونده های حقوقی می باشند که مشاوره گرفتن و ورود وکیل حقوقی با  تجربه کافی در اینگونه پرونده ها نیز مثمر ثمر خواهد بود

وکیل دسترس

وکیل آنلاین

وکیل آنلاین

وکیل آنلاین به چه کسی گفته می شود؟  امروزه آنلاین بودن در هر شغل و کسوتی یه امتیاز محسوب می شود با گسترش تکنولوژی و سهولت دسترسی مردم جامعه به خدمات آنلاین و به روز هر حرفه ای با استفاده از این فرصت بتواند ارتباط بیشتری با مخاطب خود برقرار کند ، نتایج بهتری از نظر مالی و  برای خود به ارمغان خواهد آورد .

از طرفی این ارتباط آنلاین وکیل کمک زیادی به معرفی فرد و یا مجموعه ها و موسسات حقیقی و حقوقی به جستجو گران خواهد کرد .

وکیل دادگستری نیز از این قائده مستثنا نیست ومی تواند از طریق ارتباط مجازی تحت عنوان وکیل آنلاین ارتباط نزدیکتر و صمیمی تری به موکل خود داشته باشد

تلگرام وکیل

آیدی تلگرام وکیل

اینستا

اینستاگرام وکیل

کانال

کانال تلگرام وکیل

راههای ارتباطی مختلفی برای ارتباط آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری گروه وکلای آسایش گستران وجود دارد .

گروه وکلای آسایش گستران به منظور سهولت در برقراری ارتباط در فضای مجازی از دو آیدی معتبر برخوردار است که شما می توانید با مراجعه به این آیدی ها در تلگرام موضوع حقوقی خود را بصورت وویس مطرح نمایید و منتظر پاسخ باشید .

https://t.me/vakil

https://t.me/vekalat

شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری

عموما در هر خانه ای  سوالات حقوقی و بعضا پرونده های حقوقی مثبت و منفی بسیاری به وجود می آید که نیازمند  راهنمایی یک وکیل حقوقی با تجربه است .

موبایل وکیل

شماره تلفن موبایل وکیل

زمانی که این نیاز احساس می شود بلا فاصله به فکر تماس با یک وکیل خوب و پیدا کردن شماره تلفن یک وکیل دادگستری می افتیم که بتوانیم از تجربیات و تخصص او کمک بگیریم .

سریعترین راه ارتباط با وکیل در تهران شماره های زیر است

989124970000 +  –     989124920000+

برقراری ارتباط با مشاوران حقوقی مرکز آسایش گستران

982188401560+  –    982188403985+  –   982188403987+ –   982188403166+